Kangoeroes spotten; check ✓ - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Merlissa Boland - WaarBenJij.nu Kangoeroes spotten; check ✓ - Reisverslag uit Shepparton, Australië van Merlissa Boland - WaarBenJij.nu

Kangoeroes spotten; check ✓

Door: Merlissa Boland

Blijf op de hoogte en volg Merlissa

22 September 2018 | Australië, Shepparton

De laatste weken heb ik niet veel nieuwe dingen gezien of gedaan, vandaar dat het ook even geleden is dat ik wat heb gepost. Met mij gaat het nog altijd goed. Mijn familie vond zelfs al dat ik te weinig contact zocht, maar dat is in mijn geval een goed teken; dat ik me hier op mijn gemak voel. Als dat niet zo zijn zou ik meer contact met hen zoeken.
Wel heb ik twee weken geleden gekampeerd wat ik sinds weet ik hoeveel jaar geleden niet meer had gedaan. Eerst twijfelde ik of ik het wel zou doen, had immers al zo lang niet meer in een tentje geslapen. Maar waar twijfelde ik nou aan, tenslotte ben ik in Australië en ga ik nog reizen dan hoort kamperen er natuurlijk ook bij. Dus kampeerspullen geleend van de ouders van een huisgenoot en daar ging ik weer naar Violet Town (zie ook So far so good). Mijn collega organiseerde namelijk een kampeernacht en een barbecue op haar land omdat ze een tijdje twee Fransen had kamperen wie o.a. een schuurtje voor haar bouwden, maar weer terug naar huis moesten. Ze wilde dus iets speciaals doen voor hun laatste weekend in Australië. Zoals verwacht had ik niet al te best geslapen, maar het was wel erg gezellig!
Dan de titel van dit reisverslag. Ik had al wel groepen kangoeroes gezien maar dat was steeds vanuit de auto waardoor ik geen foto kon maken. Daar kwam vanochtend verandering in toen ik weer ging wandelen in het gebied bij de Goulburn River tussen Mooroopna en Shepparton. Ik liep niets vermoedend rond toen ik geritsel hoorde en vanuit mijn ooghoek ineens een kangoeroe zag wegspringen. Ik was iets dichterbij dan hij leuk vond. Een paar meter verderop bleef hij staan en kon ik hem wat beter bekijken. Gelukkig voor mij was deze kangoeroe niet alleen want op de terugweg zag ik nog een groepje zitten tussen de bomen. Voorzichtig kon ik een paar meter dichterbij komen en heb eindelijk kangoeroes op de foto kunnen zetten! Nu nog een koala spotten.

  • 22 September 2018 - 11:19

    Iris:

    Die kangoeroe , is dat niet n Walibi? Wat kleiner.. leuk om je avonturen te volgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merlissa

Als student moet je ook op stage en laat het nou net zo zijn dat er nog een plekje vrij was Australië!! Een land waar ik altijd al eens wilde gaan. Nu is het eindelijk zo ver en ben ik echt Down Under. En als je er dan toch bent, ga je natuurlijk na 20 weken stage nog eventjes rondreizen en het land ontdekken.

Actief sinds 03 Aug. 2018
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 5238

Voorgaande reizen:

31 Juli 2018 - 19 April 2019

Going to Australia

Landen bezocht: